emm, ако приемем че автомобилната ТП е
22 000BTU, то приложената входна мощност при СОР~2,5 ще е около 2,6kW. Което е ~65% от мощноста на 4kW-товия двигател, при постъпващ въздух с дебит около 300куб.м. с температура 8-10°.
Сега, излиза въпроса дали е по-удачно и по икономично да се търси 4kW-тов двигател който ще работи с око 65% от мощноста му, или 40kW-тов двигател който ще захранва ТП-та с около 6% от мощноста му?
Тези сметки са правени без включен алтернатор на който Ефективноста му е около 0,6.
За сетен път се убеждавам че си перфектния техник и практик.
Поздрави!
22 000BTU, то приложената входна мощност при СОР~2,5 ще е около 2,6kW. Което е ~65% от мощноста на 4kW-товия двигател, при постъпващ въздух с дебит около 300куб.м. с температура 8-10°.
Сега, излиза въпроса дали е по-удачно и по икономично да се търси 4kW-тов двигател който ще работи с око 65% от мощноста му, или 40kW-тов двигател който ще захранва ТП-та с около 6% от мощноста му?
Тези сметки са правени без включен алтернатор на който Ефективноста му е около 0,6.
За сетен път се убеждавам че си перфектния техник и практик.
Поздрави!