Различният дизайн на Кузмов
#3
Продължение ! Ефекта който не може да се избегне !
https://drive.google.com/file/d/0Byxk88A...sp=sharing
Тук вече, двигателните бобини въртят ротора.  Навити са вторични намотки в/у тях. Давам на късо намотките. Забелязва се намаляване на оборотите. Премахвам късото. Забелязва се увеличаване на оборотите.
Забележимо по голямо излъчване на EMI от бобините спрямо индуктираното от магнитите.
https://drive.google.com/file/d/0Byxk88A...sp=sharing
Следва продължение !

За сега финал ! Може да коментирате. Как ви се вижда тая джаджа ?
Това е най-интересният клип. На диска се виждат, червена и черна стрелка. Стартирам в настроена посока бутане (червена стрелка). Без да изключвам се опитвам да сменя посоката. Успявам и вижте какво става с оборотите. Принуден съм да изключа захр. за да не се разхвърчат магнитите. Вече счупих и загубих 8 бр. Странното  обаче че оборотите не намаляват сякаш имаме самозахранване. А няма от къде ! Освен ако става през контактите на релето връщане на индуктирана енергия от свиващото се поле (back EMF). Захранването на релето остава включено. Мислех че е по инерция но се върти по малко когато изкл. захр. на релето. Е това умувам 2 седмици. При положение че е пред мен не съм сигурен какво се случва ? Освен това при тези обороти надали read контакта и релето смогват.
https://drive.google.com/file/d/0Byxk88A...sp=sharing
Отговори


Съобщения в темата

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)