Настройка на LPG инжекция
#5
Абе аз съм доволен след последните ръчкания по BSM-а. В събота до Дупница и обратно понатиснах повечко да видя как се държи. До 5000об/мин по баирите не усетих недостиг на гориво или нещо друго. Дърпаше си колицата добре у левата лента по магистралата. Сега като зареждам ще видя колко е прилапала, че бая бързо карах.
OBD адаптацията ми трябва за да видя реалната крива в динамичен режим и по нея да си наглася ръчната настройка. После вече може да се кара в двата режима и да се гледа има ли някакви ползи от OBD връзката. За лесната и бърза настройка няма спор, макар че и ръчно може да се добута добре. По форумите чета и за проблеми, създавани на бензиновото ECU.
А за връзването към твоето ECU по K-line няма проблем, само трябва да кажеш каква букса трябва, че тая на Хондата е някаква смотана.
Добавка: След връщането от Дупница закачих компа на газовото ECU да видя какво става. Двигателят беше малко изстинал и докато затопли ми направи впечатление, че диференциалното налягане се мени. Бях го настроил на 1.5Bar при 70град. на изпарителя, но при 35град. беше се качило над 1.6Bar. Хмм, представям си лятото в жегите колко пада, а съм усещал колата като спъната именно тогава. Досега не се бях замислял за причината, мда.
Отговори


Съобщения в темата
RE: Настройка на LPG инжекция - от getca - 11-12-2017, 12:13 PM

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)