Схеми на DCI и TCI запалвания
#5
(22-06-2016, 05:07 PM)mzk написа: Първи опити със суха бобина със затворен магнитопровод (от Сузуки Суифт).
Първична - 3.6 mH, 2 Ohm
Вторична - ~14 kOhm

Разстояние на електродите ~3 mm

mzk, за да симулираш донякъде реалните условия в цилиндъра на ДВГ при запалване на горивната смес междуелектродното разстояние на въздух трябва да е около 6-7мм. Реално бензовъздушната смес пали при около 10кВ пик и при пробивно напрежение на сух въздух около 3кВ/мм това е известно презапасяване с цел надеждност. В цилиндъра действат и фактори като налягане и турболенция на сместта, което допълнително яде от енергията на запалителния разряд, като намалява времето му. Реално от тая бобина повече от 1mS време на разряда няма как да изкараш. При мен е същото на Honda CR-V на бобина с идентични параметри. За работа на бензин е достатъчно донякъде, но за LPG/CNG определено не, обусловено от по-ниската скорост на горене и по-ранното палене на сместта. Толкоз по въпроса за мощните запалителни системи на западните автомобили, според locco от mazeto.
Отговори


Съобщения в темата

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)