Здрасти getca, имам няколко въпроса към теб.
След малко ще сменям филтри и ще пренастройвам газовата. За съжаление колата се държи отлично само в първите 100-200 км. Под отлично имам предвид, че не се усеща превключването на газ. От там нататък вече при превключване понякога е ОК, понякога се усеща точно моментът на превключване на инжекторите. Та се чудя как да изгладя тоя проблем, че малков взе да ми писва. Последните 100-200 км карам на бензин, ЕКУ-то влезна в нормални параметри и е много голям кеф, с изключение на цената на бензина . Та въпросите ми:
1. Твоята адаптивна ли е? Използваш ли адаптацията? Виждам коли без адаптация, на които превключването е напълно неусетно.
2. Знаеш ли какво е времето на отваряне и затваряне на инжектора (имам предвид едни константни времена, които се дават по каталог, но моята рейка е Мимгаз и не намерих такива). Вероятно за отваряне е около 3 ms, а затваряне около 2 ms.
3. На каква температура превключва бензин->газ?
Трудно ми е да разбера точно кой от тия параметри води до натрупване на грешка при мен. В един момент става така, че колата на бензин работи богато, т.е. на газ явно работи бедно и бензиновото ЕКУ компенсира (и запаметява). За сега сякаш най-големият фактор е температурата на превключване, на моята бричка експериментирах онзи ден, да превключи на над 70 градуса да речем, и притрисането беше доста по-мижаво (без сменени филтри и пренастройка).
А, да, и ще гледам термостат, че нещо много трудно загрява напоследък.
ПС: от твоите коментари разбирам, че трябва да видя промяната на диф. налягане в различните температури. Може ли да дадеш информация каква що-горе е корекцията по налягане и по температура?
След малко ще сменям филтри и ще пренастройвам газовата. За съжаление колата се държи отлично само в първите 100-200 км. Под отлично имам предвид, че не се усеща превключването на газ. От там нататък вече при превключване понякога е ОК, понякога се усеща точно моментът на превключване на инжекторите. Та се чудя как да изгладя тоя проблем, че малков взе да ми писва. Последните 100-200 км карам на бензин, ЕКУ-то влезна в нормални параметри и е много голям кеф, с изключение на цената на бензина . Та въпросите ми:
1. Твоята адаптивна ли е? Използваш ли адаптацията? Виждам коли без адаптация, на които превключването е напълно неусетно.
2. Знаеш ли какво е времето на отваряне и затваряне на инжектора (имам предвид едни константни времена, които се дават по каталог, но моята рейка е Мимгаз и не намерих такива). Вероятно за отваряне е около 3 ms, а затваряне около 2 ms.
3. На каква температура превключва бензин->газ?
Трудно ми е да разбера точно кой от тия параметри води до натрупване на грешка при мен. В един момент става така, че колата на бензин работи богато, т.е. на газ явно работи бедно и бензиновото ЕКУ компенсира (и запаметява). За сега сякаш най-големият фактор е температурата на превключване, на моята бричка експериментирах онзи ден, да превключи на над 70 градуса да речем, и притрисането беше доста по-мижаво (без сменени филтри и пренастройка).
А, да, и ще гледам термостат, че нещо много трудно загрява напоследък.
ПС: от твоите коментари разбирам, че трябва да видя промяната на диф. налягане в различните температури. Може ли да дадеш информация каква що-горе е корекцията по налягане и по температура?