Ха сега де?
Въпросния двигател беше постоянно токов със статорни магнити. Корпуса е разпробит близо до лагерите за да има достъп на маслото до ротора и да го охлажда. На ротора с флекс бях направил нещо като Архимедов винт за да осигуря изпомпване на флуида. По принцип търсех ефекта на вихровите токове и затова колектора е даден на късо с премахнати четки. Но сега като се замисля може би е имало и някаква кавитация а и триене на маслото(нещо като ретардера при камионите). Така или иначе 500 Ватова дрелка зор виждаше при развъртането на отоплителя, а буркана с маслото в който беше топнат, след минута две- три не можеше да се държи от жега.
За съжаление снимки не мога да дам защото беше отдавна и постановката кой знае къде е забутана. Но идеята е за ефективни ветро и хидро отоплители.
Поздрави !
Въпросния двигател беше постоянно токов със статорни магнити. Корпуса е разпробит близо до лагерите за да има достъп на маслото до ротора и да го охлажда. На ротора с флекс бях направил нещо като Архимедов винт за да осигуря изпомпване на флуида. По принцип търсех ефекта на вихровите токове и затова колектора е даден на късо с премахнати четки. Но сега като се замисля може би е имало и някаква кавитация а и триене на маслото(нещо като ретардера при камионите). Така или иначе 500 Ватова дрелка зор виждаше при развъртането на отоплителя, а буркана с маслото в който беше топнат, след минута две- три не можеше да се държи от жега.
За съжаление снимки не мога да дам защото беше отдавна и постановката кой знае къде е забутана. Но идеята е за ефективни ветро и хидро отоплители.
Поздрави !