Хмм, за пръв път чувам че ДВГ има 60% КПД! Може би във F1, незнам не съм много навътре с ДВГ, но тази Корса 1000cc мисля че не надвишава 35%. Няма смисъл охладителната система да се връзва към ТП и да се гони висок СОР при положение че вече имаш готова БГВ след термостата. Тази постановка е отворена от към входа но е затворена от към изхода на ДВГ и сумарния СОР<1.Достатъчно е да вържеш изходящите газове към ТП с тръба на на Вентури за да можеш да ползваш топлинната енергия от околното пространство и СОР-а на цялата система може би ще надхвърли единица.
Както вече споменах си добър техник и практик но сметките ти бягат.
Поздрави!
Както вече споменах си добър техник и практик но сметките ти бягат.
Поздрави!