Thermo-Magnetic Motor (TMM)
#5
Не виждам къде в предния си пост питам за КПД на принцип. Ясно е какво имам предвид, например:
https://en.wikipedia.org/wiki/Internal_c...efficiency ->
"In combined cycle power plants efficiencies in the range of 50% to 60% are typical. "
"An example of this type of engine is the Wärtsilä-Sulzer RTA96-C turbocharged 2-stroke Diesel, used in large container ships. It is the most efficient and powerful reciprocating internal combustion engine in the world with a thermal efficiency over 50%"
"For comparison, the most efficient small four-stroke engines are around 43% thermally-efficient (SAE 900648);"
И т.н.

Естествено не подлагам на съмнение ДВГ и подобни, напротив. Въпросът е дали този принцип е по-удачен например за оползотворяване топлината на един ТЕЦ отколкото познатитие паро-турбинни инсталации.

"По мой Изчисления е напълно ралистично да се очаква такава машина да произведе електроенергия равна на 70% от слънчевата енергия с която бъде облъчена."

Ето това е интересно! 70% срещу 15% на ФВ.

Далеч съм от двигателите, но същия принцип е коментиран и преди, още в мазето. Ето един документ:

http://analogov.com/showthread.php?tid=72
Отговори


Съобщения в темата
Thermo-Magnetic Motor (TMM) - от radiko - 07-08-2017, 10:10 PM

Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)